2017年11月22日星期三

دائیں بنیاد پرست نیفیٹومیوم / بلند تخلیقین کے بعد 3 ماہ

میرے پاس ایک کامیاب حق نفاذ کا کام تھا. تمام کینسر کو ہٹا دیا گیا تھا (ٹیومر 4 سینٹی میٹر X 5 سینٹی میٹر). مجموعی طور پر بہتر محسوس ہوتا ہے، لیکن بہت زیادہ پیٹ اب بھی کھا رہا ہے.
اگر میرے 3 مہینے تک کلائنٹین کی سطح کو 2 ہفتوں کی پیروی کی گئی تھی اور 1.5 تھی. سرجین نے تجویز کی کہ میں نے اپنے الٹراساؤنڈ کو اپنانے کے لۓ صحیح طریقے سے چلایا اور یہ ٹھیک دیکھا. اب انہوں نے تجویز کی کہ میں اپنے بنیادی ایم ڈی کے ساتھ عمل کروں. انہوں نے کہا کہ میری سطح صرف تھوڑا سا بلند ہے، لیکن یہ میری سرجری کے بعد سے بڑھ رہا ہے. کیا کوئی بھی جانتا ہے جب مجھے بلند تخلیقین کے بارے میں فکر کرنا چاہئے.
اس کے علاوہ، اگر کسی کو معلوم ہوتا ہے کہ آپ ٹھیک محسوس کرتے ہیں. میں ابھی بھی غیر آرام دہ احساسات کی طرح منتقلی کے اندر اندر ہے. پھر بھی بند کر دیا اور پر. اب بھی بہت دنوں تک تھکا ہوا تھا جب میں نے کیا کرنے کی کوشش کی ہے. (پورے دن کام کرو اور رات کے وقت 11 یا 12 ٹیل رہو، اسے نہیں بنا سکتا) میں 39 ہوں اور ذہنی طور پر میں تیز رفتار جانے کے لئے تیار ہوں، لیکن میرا جسم میرے دماغ کے ساتھ نہیں چل رہا ہے. کسی بھی تجاویز، مدد، معلومات کے لئے شکریہ

میں یقینی طور پر ایک ماہر نہیں ہوں، لیکن میں سب کچھ تحقیق کر رہا ہوں کیونکہ میرے والد صاحب 2 سال پہلے مرحلے IV آر سی سی (عمر 59) کے ساتھ پھیپھڑوں، ہڈیوں، اور سب سے زیادہ حال ہی میں دماغ کے ساتھ تشخیص کیا گیا تھا. سوٹین اور نکواڑ نے تھوڑی دیر کے لئے بہت اچھی طرح سے کام کیا. اس نے بھی اس کے گردے میں ابتدائی طور پر ہٹا دیا تھا اور پیچیدگیوں کی بہت زیادہ تھی. ایسا لگتا ہے کہ ہر ایک کو مختلف طریقے سے جواب دیتا ہے. میرے والد صاحب نے بھی تخلیقی صلاحیتوں کی سطح بڑھا دی تھی اور میں نے سوچا کہ ان کے لئے معمولی معمول ہے کیونکہ جسم 1 گردے کے ساتھ ملتا ہے. ہائیڈریٹ اور بہت سے پانی پینے کے لئے ان کی سطح کو نیچے رکھنے کے لئے یہ بہت ضروری ہے. ان کے برعکس انجکشن کے ساتھ بلیوں کو حاصل کرنے سے قبل انہیں ان کی سطحوں کی نگرانی کرنا چاہئے، کیونکہ وہ آپ کے باقی گردے پر بہت مشکل ہوسکتے ہیں. آہستہ آہستہ آپ جو کیا کر رہے ہیں بیک اپ کی تعمیر کرنے کی کوشش کریں، آپ بہت زیادہ ہو چکے ہیں. آپ سے قسمت کا بہترین ... افسوس ہے کہ میں مزید معلومات پیش نہیں کر سکا.

没有评论:

发表评论