2017年11月10日星期五

بڑھتی ہوئی تخلیقی سطح کی سطح گردے عطیہ

41 یو مرد نے، میری ماں کو گردوں کو عطیہ دیا تھا کہ تقریبا ایک سال پہلے ہی. ٹھیک لگ
رہا ہے، کوئی مسئلہ نہیں، ماں ہے. تاہم ..... عطیہ سے قبل میرا Creatinine سطح (سی ایل) 1.0 تھا. دو مہینے کے بعد عطیہ: 1.8، چھ ماہ: 1.4، سات مہینے (سینے / پیٹھ میں درد کے لئے ہسپتال بندی کی وجہ سے): 1.6. سرجن ٹیم مغرب نے مجھے بتایا کہ آگے بڑھنے اور میری زندگی کے باقی حصے کے لئے بہت زیادہ، میرا نیا بنیادی لائن CL 1.8 رینج کے قریب ہوگا. میں اس کے ساتھ ٹھیک ہوں اگر یہ کورس کے ساتھ میرا حصہ ہے لیکن میرے نفاولولوجسٹ (میں مشرقی ساحل پر رہتا ہوں اور ایک کو شروع کرنے کا فیصلہ کرنے کا فیصلہ کرتا ہوں) اپنے تجربے میں کہتا ہے، اس نے کبھی کبھی کسی نئے سی بیس بیس لائن کا انتظار کرنے کی توقع نہیں کی ہے یا اس کے بارے میں سنا ہے. بہت زیادہ پوسٹ عطیہ وہ کہتے ہیں کہ جراحی کورس کے سرجری کے بعد بلند ہو لیکن اسے معمولی سطح کے اندر اندر واپس آنا چاہئے. کوئی خیالات؟ بدقسمتی سے، اور مجھے یہ لگتا ہے کہ میرے دماغ کے دماغ میں کسی بھی چیز سے زیادہ کچھ نہیں ہے لیکن میں اپنے خون کو زیادہ بار بار اسی طرح کی بنیاد پر تیار کرنا چاہتا ہوں جو صرف سطح کو دیکھتا ہے. معمول ڈرا کیا ہے، ہر 6 ماہ؟ ایک سال ایک سال؟ آخر میں، وہاں موجود کوئی انتباہ نشانیاں موجود ہیں جن کے لئے لون باقی باقی گردے ناکام ہوجاتے ہیں (میرے طرز زندگی: زیادہ وزن، غیر تمباکو نوشی، سماجی الکحل پینے والا (شراب)، کافی مقدار میں پانی پینے اور تھوڑا سا کام کرنا) ؟
میں یہ دلچسپ (اور تھوڑا سا متعلق) تلاش کرتا ہوں کہ ڈونرز سالانہ ان کی تخلیقین کی سطح کی جانچ نہیں کرتی. کیا وجہ ہے کہ آپ کے ڈاکٹر کے ساتھ آپ کی سالانہ جسمانی ضرورت نہیں ہے؟ اگر ٹرانسپلانٹ سینٹر آپ کو ایک یاد دہانی کرے گا جس پر آپ کو یہ جانچ پڑتال کرنے کے فیصلے پر اثر انداز ہو جائے گا یا اگر وہ آپ کو سالانہ خون کی جانچ کے ساتھ فراہم کرے تو کیا مدد ملے گی؟
ایک بھائی بہن کے طور پر، میں اپنے تخلیقین (دیگر خون کی سطح اور بی پی کے درمیان) کے بارے میں بہت محتاط ہوں کیونکہ میرے خاندان میں گردے کی بیماری ہے. مجھے حیرت ہے کہ اگر ٹرانسپلانٹ کو فالو کرنے والے قواعد و ضوابط پر عملدرآمد کی اہمیت کے بارے میں ڈونرز کو تعلیم دینے کے لئے کافی کام کر رہی ہے.

آپ کو اپنے بھائی کو عطیہ کرنے سے آپ کی تخلیقین کا طریقہ کیسے سننا پسند ہے. ہمیشہ آپ کی اپ ڈیٹس سننا پسند ہے.

没有评论:

发表评论