2017年11月10日星期五

مشق کے بعد اعلی Creatinine سطح؟

میں صرف ایک چیک اپ کے لئے گیا اور ایک ٹریڈمل مشق ٹیسٹ اور ایک خون کا ٹیسٹ تھا. میں نے 13 گھنٹے تک روزہ رکھا تھا.
میں بہت حیران کن تھا کہ انھوں نے خون کے امتحان سے پہلے ٹریڈمل ٹیسٹ کیا تھا، اور اس سے دو بار پوچھا، لیکن انہوں نے اصرار کیا. نتائج اچھے تھے (کوئی آئیایمیا (*) کے ساتھ زیادہ سے زیادہ عمر کی ایڈجسٹڈ دل کی شرح، اور اس بات کا یقین سن کر مجھے محسوس ہوتا ہے کہ میں نے محسوس کیا تھا کہ میں صحت مند محسوس کروں گا! میں اس ہاکوکونڈریا کے اس مخصوص شکل پر بحث کرنا چاہتا ہوں، لیکن پہلے ایک سوال پوچھنا چاہتا ہوں:
خون کی امتحان کی ایک چیز جس نے ڈاکٹر کو مصیبت میں ڈال دیا تھا، میرا 1.5 کی سطح تخلیقینین - 1.4 زیادہ تر سفارش کی سطح ہے. میں نے مختصر طور پر چھوڑا اور میں نے جو کچھ بھی پڑھا وہ مجھے حیرت ہے کہ اگر خون کی کرنینین میں اضافے کا مشق ہونے کے بعد عام ہو جائے گا.
(اگر میرا ہونٹ صحیح ہے، اور مشق کے بعد خون کی جانچ خراب خیال ہے، تو آپ مجھے بہتر ڈاکٹر / ہسپتال تلاش کرنے کے بارے میں بتا سکتے ہیں. لیکن میں ڈرتا ہوں کہ میں نے ایک گھنٹہ سے وہاں اپنے علاقے میں بہترین ہسپتال پہنچایا!)
(* - EKG امتحان سے پہلے غیر معمولی تھا، لیکن عام طور پر یہ ہے کہ میرے دل کو ایک بار یا دو بار انفیکچر کیا گیا ہے؛ یہ ٹیسٹ کے دوران زیادہ غیر معمولی نہیں ہوا.
میرا مشق بالکل زبردست تھا - میں سخت سانس لینے اور تھکا ہوا محسوس کر رہا تھا - اور میں اچھی طرح سے ہائیڈریٹ نہیں تھا - میرے پاس 13 گھنٹے تک پانی نہیں تھا. (وہ زور دیتے ہیں کہ "منہ سے کچھ بھی نہیں" خون کی امتحان سے قبل اجازت دی جاسکتی ہے کہ "پانی ٹھیک ہے" مریضوں کو نرم شراب پینے کے لۓ یا بیئر ٹھیک سمجھتے ہیں.)
جی ہاں، فرق چھوٹی ہے، اگرچہ 1.3 اور 1.4 کے درمیان فرق ہے. یا 1.5 اور 1.6 کے درمیان. جیسا کہ اوپر دکھایا گیا ہے، "عام" 0.7 سے 1.2 ہے. نوجوان ڈاکٹر تھوڑا سا ہو سکتا ہے ... اچھی طرح سے، پیڈنٹ-آئی سی () جہاں کمپیوٹر نے کیا تھا اس کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے لئے، لیکن کہیں بھی "ایک قطار ڈرا" منطقی ہے.
ڈاکٹر کافی عرصہ سے تعلق رکھتا تھا کہ مجھے ہر ماہ تخلیقی جانچ کی جانچ پڑتال کرنے کا موقع ملے.

میری سمجھ یہ ہے کہ آئی ایم ایچ او صرف فورم ہے جہاں طبی مشورہ کی اجازت ہے

没有评论:

发表评论